Samochodowy system testujący (elektryczny centralny sterownik samochodowy), własności:
• Struktura: konstrukcja modułowa, łatwość przesuwania i demontowania. Jeśli jeden z kanałów ulegnie awarii, to nie ma to wpływu na pracę systemu jako całości
• Rozpraszanie ciepła: inteligentny wentylator o skutecznym rozpraszaniu ciepła i małej hałaśliwości
• Funkcja: duży poziom zautomatyzowania
• Komunikacja: zdalne sterowanie systemem z komputera, łatwość w obrazowaniu wyników testu, zmniejszenie kosztów pracy
Własności testowe systemu
• Długotrwała, stabilna praca
• Test czasu "życia" przekaźnika
• Test bezpiecznika
• Monitor temperatury i sygnalizacja alarmowa stanów awaryjnych
• Inne własności
Oprócz tych elementów niniejsze rozwiązanie testowe zapewnia użytkownikowi wydajne funkcje dedykowanego oprogramowania IT9360:
• Edytowanie czasów włączania i wyłączania przekaźnika
• Edytowanie prądu obciążenia i czasu obciążania, w tym edytowanie cyklów obciążania (na przykład: przepływu prądu 5 A przez 5 s i wyłączenie na 10 s), a następnie ustawianie czasu pracy takich cykli.
• Gdy w jednym z kanałów wystąpi awaria, to na interfejsie graficznym zostaje wyświetlony się element sygnalizacyjny informujący użytkownika systemu o powstaniu stanu uszkodzenia.
• Kanał, w którym wystąpiła awaria wstrzymuje natychmiast pracę, pozostałe zaś ją kontynuują.
• Nazwę każdego kanału można edytować. Jeśli na przykład obiektem pomiarowym danego kanału będą wycieraczki, to taką nazwę ("wycieraczki") może przybrać ten kanał.
• Interfejs graficzny obsługi oprogramowania wyświetla na ekranie systemu stępujące elementy: napięcie, prąd, temperaturę, czas pracy, status pracy, status obciążenia, status we/wy i inne.
Dane testowe zawierają informacje odnośnie napięcia, prądu, czasu i inne. Można je eksportować w celu zapisu, w formacie arkusza kalkulacyjnego MS Excel.